BikBok och Gina tricot

Jag tänkte visa lite kläder som säljs på BikBok och Ginatricot :)
Dom flesta köper väl kanske kläder där, men jag tänkte visa lite kläder som jag kan tipsa om ;)


Dom här skiit snygga shortsen säljs på BikBok för 299:- men verkar vara slut i alla affärer :( ochdet kommer inte in några nya par ;@


Den här säljs också på BikBok för 299:- Finns även i vit/biege


Jätte snygg kofta för 249:- på BikBok


Ett sött linne med lite 90-tals känsla Gina Tricot 199:-


Passar perfekt till linnet! Jag älskar den här färgen, jag ska nog ta och köpa ett par... 59:- Gina tricot (dom heter Maja sunglasses på Gina Tricots hemsida, så det är inte så konstigt att man blir kär i dom ;P )


Coolt linne/topp som även passar till vårens mode, pastell färgat  149:- GinaTricot


Jätte fin tröja, passar också till vårens mode.  Önskar bara att den vore lite mer färg stark! 249:- Gina Tricot


En enkel skjorta/blus, passar till ett par ljusblå jeans 249:- Gina Tricot


Riktigt frän kavaj! Väldigt vågat ;P 399:- Gina Tricot


Fin jeans skjorta 299:- Gina Tricot


Ur gulliga knästrumpor!!  79:- Gina Tricot

Önskar jag hade allt detta i min garderob!



Kommentarer
Emma!

Hahah, den e färgstarkare i verkligeheten :)

Jag ska köpa en sån :D

2011-03-31 @ 15:25:40 | http://emaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback