Emma om sig själv!

Jag heter då Emma Wagner. Jag är 12 år men i maj fyller jag 13 :) Jag är helt svensk så förutom de språk man lär sig i skolan, kan jag bara svenska.
Mina största intressen är att fota, spela fotboll och träna friidrott.
Jag bor i Falun nu, men i 12 år bodde jag i min hemstad Stockholm. Mamma träffade en kille här, och vi flyttade hit.
Jag åker ner till Stockholm ibland med tåg och är där över en helg.
Min 8 åriga kanin Ferrari avled i december.
Jag kanske ska berätta hur jag träffade Maija. Vi började i samma klass i förskolan och vi klickade direkt. Och vi är fortfarande bästa vänner, med samma intressen.
Övrig fakta: Jag är ett The Simpsons fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback