maija om sin stil

Jag tänkte berätta lite om min stil då..
Jag vet inte riktigt hur man ska förklara min stil. Jag gillar lite "gamlare" kläder om ni förstår vad jag menar...
Det blir extra snyggt om man gör det lite rockigare också.
Jag köper kläder på typ Cubus, BikBok, Gina Tricot, H&M och alla de "vanliga" affärerna. Det finns en butik i Göteborg som heter Missäy som jag även tycker om väldigt mycket!
Ja...ni får väl se:
Så här skulle jag kunna se ut om jag ska vara finklädd:

(om jag skulle ta bort kavajen skulle det bli en vardags outfit också ;) )

Lite mer vardagskläder



Jag sminkar mej på samma sätt nästan varje dag



Mycket mascara, kajal penna på undra och övera fransraden och ljus ögonskugga.

Hopppas ni fick en uppfattning om min stil! :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback